Οι φορητές συσκευές είναι παρούσες στη ζωή των μαθητών μας. Το ISP είναι ένα σχολείο αιχμής για πολλά χρόνια και έχει αναγνωριστεί για τις πρακτικές ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην τάξη. Η χρήση της τεχνολογίας είναι αδιάκοπη, προκειμένου να υποστηριχθεί η εξατομικευμένη μάθηση και η ανάπτυξη της διερευνητικότητας των μαθητών.
Η τεχνολογία δεν αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστό μάθημα, όπως συμβαίνει σε ένα παραδοσιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η φιλοσοφία και η δομή μας, για το πώς ενσωματώνεται η τεχνολογία στο πρόγραμμα σπουδών, ευθυγραμμίζεται με εκείνη του IB.
Η τεχνολογία εντάσσεται σε όλους τους τομείς σπουδών με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό να συν-σχεδιάζει και να συν-διδάσκει μαθήματα με όλους τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να μετασχηματίσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να διαμορφώσουν ένα μαθησιασκό πλαίσιο το οποίο εμπλέκει τους μαθητές και ταυτόχρονα να επεκτείνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.
Ακολουθούμε το πλαίσιο AID (agency – information – design) / ΑΠΣ (αυτενέργεια – πληροφορίες – σχεδιασμός) για τη διδασκαλία και τη μάθηση με την Τεχνολογία.
Το AID χρησιμοποιεί τρεις απλές αρχές:
Σχεδιασμός – τρόποι δημιουργίας: Πώς σχεδιάζουμε και δημιουργούμε με την τεχνολογία. π.χ. gamification, προγραμματισμός, ρομποτική, σχεδιαστική σκέψη.
Το σχολείο μας έχει υιοθετήσει το πρόγραμμα 1-1 iPad από το 2016, με κάθε παιδί από Γ’-ΣΤ’ τάξη να έχει το δικό του iPad. Αυτή η συσκευή είναι ένα εργαλείο στη μαθησιακή διαδικασία – όπως ακριβώς ένα μολύβι, ένας χάρακας, ένα τετράδιο. Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου τα παιδιά μας γεννιούνται τόσο με το διαδίκτυο όσο και με την τεχνητή νοημοσύνη σε πολλούς κλάδους της ζωής μας, όπως η ιατρική , το περιβάλλον, η οικονομία και άλλες καθημερινές διαδικασίες. Θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι τα παιδιά μας δίνονται την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μια μεγάλη ποικιλία εργαλείων, να μάθουν να εκφράζονται με διαφορετικά μέσα, καθώς και να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για να σκέφτονται έξω από το κουτί και να αναπτύσσονται ως σχεδιαστές.
Μέσα από το 1-1 iPad πρόγραμμα στόχος μας είναι:
Στο σχολείο μας αναμένεται από τους μαθητές στις τάξεις Γ’-ΣΤ’, να φέρνουν καθημερινά το iPad μαζί τους ως μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Οι μαθητές θα χρησιμοποιούν τη συσκευή τους με έναν δημιουργικό αλλά ταυτόχρονα και ισορροπημένο τρόπο, ενώ παράλληλα ακολουθούν τα Συμφωνητικά Υπεύθυνης Χρήσης (ΣΥΧ).
Είναι δύσκολο να προβλέψουμε τις δεξιότητες που θα χρειαστούν τα σημερινά παιδιά σε 10-15 χρόνια στην αγορά εργασίας. Η τεχνολογία εξελίσσεται και αλλάζει συνεχώς και αυτό απαιτεί από εμάς, ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς, να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη μάθηση καθώς και τις μεθόδους διδασκαλίας μας. Στόχος μας είναι να τα βοηθήσουμε να γίνουν αυτοκατευθυνόμενοι και ισορροπημένοι μαθητές, αναπτύσσοντας παράλληλα τις δεξιότητες που χρειάζονται σήμερα και σε οποιοδήποτε πλαίσιο στο μέλλον.
Μάθετε περισσότερα για το Πρόγραμμα Αftercare
Πραξιτέλους 66-70
18532 Πειραιάς
contact@isp.edu.gr
+30 210 417 5580