"Η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία που αποσκοπεί στην αύξηση της πρόσβασης και της συμμετοχής στη μάθηση για όλους τους μαθητές με τον εντοπισμό και την άρση των εμποδίων. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με επιτυχία μόνο σε μια κουλτούρα συνεργασίας, αμοιβαίου σεβασμού, υποστήριξης και επίλυσης προβλημάτων. Η ένταξη είναι το προφίλ του μαθητή στην πράξη, αποτέλεσμα των δυναμικών κοινοτήτων μάθησης".
(Learning diversity in the International Baccalaureate programmes: Special educational needs within the International Baccalaureate programmes (IB, August 2010)
Στο Διεθνές Σχολείο Πειραιά πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ότι όλοι πρέπει να έχουν ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση. Η σχολική μας κοινότητα αγκαλιάζει και σέβεται κάθε άτομο, καθώς το σχολείο μας είναι ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και εγγράφουμε επίσης υποψηφίους με ανάγκες μαθησιακής υποστήριξης.
Ο ορισμός της “ένταξης” περιλαμβάνει όλα τα προφίλ των μαθητών. Ένα άτομο που έχει αναπτύξει αυτά τα προφίλ, είναι κάποιος που έχει μια νοοτροπία που γνωρίζει, σέβεται και εφαρμόζει τη συμπερίληψη. Όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας πρέπει να επιδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προφίλ του μαθητή που συνδέονται με τις αρχές της συμπερίληψης. Μερικά από τα προφίλ του μαθητή είναι τα εξής:
Ανοιχτόμυαλοι: Αποδέχονται και σέβονται τη διαφοροποίηση των ανθρώπων. Πιστεύουν ότι ο καθένας είναι μοναδικός με τα δικά του ταλέντα και δυνατότητες.
Με ενσυναίσθηση: Φροντίζουν για την ευημερία των μαθητών και της κοινότητάς μας και δείχνουν ενσυναίσθηση για τις ανάγκες τους.
Αναστοχαστικοί: Σκέφτονται τακτικά πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας για να υποστηρίξουμε καλύτερα τα παιδιά σε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς με διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση.
"Η συμπερίληψη είναι μια συνεχής διαδικασία που αποσκοπεί στην αύξηση της πρόσβασης και της συμμετοχής στη μάθηση για όλους τους μαθητές με τον εντοπισμό και την άρση των εμποδίων. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με επιτυχία μόνο σε μια κουλτούρα συνεργασίας, αμοιβαίου σεβασμού, υποστήριξης και επίλυσης προβλημάτων. Η ένταξη είναι το προφίλ του μαθητή στην πράξη, αποτέλεσμα των δυναμικών κοινοτήτων μάθησης".
(Learning diversity in the International Baccalaureate programmes: Special educational needs within the International Baccalaureate programmes (IB, August 2010)
Στο Διεθνές Σχολείο Πειραιά πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ότι όλοι πρέπει να έχουν ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση. Η σχολική μας κοινότητα αγκαλιάζει και σέβεται κάθε άτομο, καθώς το σχολείο μας είναι ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και εγγράφουμε επίσης υποψηφίους με ανάγκες μαθησιακής υποστήριξης.
Ο ορισμός της “ένταξης” περιλαμβάνει όλα τα προφίλ των μαθητών. Ένα άτομο που έχει αναπτύξει αυτά τα προφίλ, είναι κάποιος που έχει μια νοοτροπία που γνωρίζει, σέβεται και εφαρμόζει τη συμπερίληψη. Όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας πρέπει να επιδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προφίλ του μαθητή που συνδέονται με τις αρχές της συμπερίληψης. Μερικά από τα προφίλ του μαθητή είναι τα εξής:
Ανοιχτόμυαλοι: Αποδέχονται και σέβονται τη διαφοροποίηση των ανθρώπων. Πιστεύουν ότι ο καθένας είναι μοναδικός με τα δικά του ταλέντα και δυνατότητες.
Με ενσυναίσθηση: Φροντίζουν για την ευημερία των μαθητών και της κοινότητάς μας και δείχνουν ενσυναίσθηση για τις ανάγκες τους.
Αναστοχαστικοί: Σκέφτονται τακτικά πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας για να υποστηρίξουμε καλύτερα τα παιδιά σε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς με διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση.
Μάθετε περισσότερα για το Πρόγραμμα Μελέτης
Πραξιτέλους 66-70
18532 Πειραιάς
contact@isp.edu.gr
+30 210 417 5580