Φιλοσοφία του IB
Φιλοσοφία του IB
Η στρατηγική μας ακολουθεί την αποστολή και τη Φιλοσοφία του IB και στοχεύει στη διά βίου μάθηση στον 21ο αιώνα. Αναλύεται σε 3 βασικούς άξονες – πυλώνες, οι οποίοι συνθέτουν την ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης.
Η μάθηση του 21ου αιώνα σημαίνει έμφαση στον ρόλο των μαθητών ως ενεργών ερευνητών που αναλαμβάνουν την ευθύνη των εμπειριών τους, γνωρίζουν πώς να επικοινωνούν και να συνεργάζονται. Η ενεργητική μάθηση τούς προσφέρει ένα μονοπάτι για να αναπτύξουν τις γνωστικές και διαπροσωπικές δεξιότητες που θα χρειαστούν για να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο στην ψηφιακή εποχή. Εφαρμόζεται η μάθηση που έχει ερευνητικό χαρακτήρα, σχετίζεται με την πραγματική ζωή και το μέλλον και επιταχύνεται από την τεχνολογία. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και με οποιονδήποτε και οι πρακτικές μάθησης στο ISP το αντικατοπτρίζουν.
Για να αναπτυχθούν στον 21ο αιώνα, οι μαθητές χρειάζονται κάτι περισσότερο από την παραδοσιακή ακαδημαϊκή μάθηση. Πρέπει να είναι ικανοί να διαθέτουν πολλαπλές δεξιοτήτες όπως, κριτική ικανότητα, δημιουργικότητα, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, επίλυση προβλημάτων, ομαδικότητα και ενσυναίσθηση. Αυτές θα εξοπλίσουν τους μαθητές μας να επιτύχουν στην ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Στην εκπαιδευτική διαδικασία οι εκπαιδευτικοί στηρίζουν και καθοδηγούν όλους τους μαθητές για να φτάσουν στο υψηλότερο ατομικό τους επίπεδο. Μέσα από δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, την προαγωγή της έρευνας, την παροχή κινήτρων, την προώθηση πρωτοβουλιών, την προσφορά υπηρεσιών στην κοινότητα, την ενεργή συμμετοχή τους στη διαμόρφωση διδακτικών στόχων, την έκφραση των δικών τους ιδεών και την ελευθερία επιλογής οι μαθητές μας οδηγούνται στην επιτυχία και παράλληλα νιώθουν ότι έχουν ενεργή συμμετοχή στην πορεία της μάθησης.
Η ψυχική και σωματική υγεία όλης της σχολικής κοινότητας αποτελεί πρωταρχικό στόχο μας. Μέσα από την προαγωγή της συνολικής ευημερίας επιτυγχάνεται η εξέλιξη και η κατάκτηση ενός ολιστικού τρόπου προσέγγισης της εκπαίδευσης. Η σωστή διατροφή, η άσκηση, η προαγωγή υγιεινού τρόπου ζωής συνολικά σε συνδυασμό με τη στήριξη, καθοδήγηση και συμβουλευτική από το εξειδικευμένο προσωπικό μας βοηθούν τόσο τους μαθητές μας όσο και τους εκπαιδευτικούς μας να αισθάνονται ασφαλείς και παραγωγικοί μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Η στρατηγική μας ακολουθεί την αποστολή και τη Φιλοσοφία του IB και στοχεύει στη διά βίου μάθηση στον 21ο αιώνα. Αναλύεται σε 3 βασικούς άξονες – πυλώνες, οι οποίοι συνθέτουν την ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης.
Η μάθηση του 21ου αιώνα σημαίνει έμφαση στον ρόλο των μαθητών ως ενεργών ερευνητών που αναλαμβάνουν την ευθύνη των εμπειριών τους, γνωρίζουν πώς να επικοινωνούν και να συνεργάζονται. Η ενεργητική μάθηση τούς προσφέρει ένα μονοπάτι για να αναπτύξουν τις γνωστικές και διαπροσωπικές δεξιότητες που θα χρειαστούν για να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο στην ψηφιακή εποχή. Εφαρμόζεται η μάθηση που έχει ερευνητικό χαρακτήρα, σχετίζεται με την πραγματική ζωή και το μέλλον και επιταχύνεται από την τεχνολογία. Οι μαθητές μπορούν να μάθουν οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και με οποιονδήποτε και οι πρακτικές μάθησης στο ISP το αντικατοπτρίζουν.
Για να αναπτυχθούν στον 21ο αιώνα, οι μαθητές χρειάζονται κάτι περισσότερο από την παραδοσιακή ακαδημαϊκή μάθηση. Πρέπει να είναι ικανοί να διαθέτουν πολλαπλές δεξιοτήτες όπως, κριτική ικανότητα, δημιουργικότητα, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα, επίλυση προβλημάτων, ομαδικότητα και ενσυναίσθηση. Αυτές θα εξοπλίσουν τους μαθητές μας να επιτύχουν στην ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Στην εκπαιδευτική διαδικασία οι εκπαιδευτικοί στηρίζουν και καθοδηγούν όλους τους μαθητές για να φτάσουν στο υψηλότερο ατομικό τους επίπεδο. Μέσα από δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, την προαγωγή της έρευνας, την παροχή κινήτρων, την προώθηση πρωτοβουλιών, την προσφορά υπηρεσιών στην κοινότητα, την ενεργή συμμετοχή τους στη διαμόρφωση διδακτικών στόχων, την έκφραση των δικών τους ιδεών και την ελευθερία επιλογής οι μαθητές μας οδηγούνται στην επιτυχία και παράλληλα νιώθουν ότι έχουν ενεργή συμμετοχή στην πορεία της μάθησης.
Η ψυχική και σωματική υγεία όλης της σχολικής κοινότητας αποτελεί πρωταρχικό στόχο μας. Μέσα από την προαγωγή της συνολικής ευημερίας επιτυγχάνεται η εξέλιξη και η κατάκτηση ενός ολιστικού τρόπου προσέγγισης της εκπαίδευσης. Η σωστή διατροφή, η άσκηση, η προαγωγή υγιεινού τρόπου ζωής συνολικά σε συνδυασμό με τη στήριξη, καθοδήγηση και συμβουλευτική από το εξειδικευμένο προσωπικό μας βοηθούν τόσο τους μαθητές μας όσο και τους εκπαιδευτικούς μας να αισθάνονται ασφαλείς και παραγωγικοί μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Μάθετε περισσότερα για την Στρατηγική μας
Πραξιτέλους 66-70
18532 Πειραιάς
contact@isp.edu.gr
+30 210 417 5580